SERVIS KERETA DI KLANG DAPAT DISKAUN RM20!!!

by - December 02, 2019

Holla Klang and Selangor People 👋


Minggu lepas vainz saja ikut kawan kerja pergi servis kereta dia di Klang, waktu tu kereta dia banyak meragam juga lah. Kami pun singgah di Jalan Sungai Rasau dan terjumpa satu Workshop yang betull-betul berhadapan dengan lampu isyarat. Tanpa buang masa, kami pun singgahlah di Inter Moves Workshop untuk servis check dan servis kereta. Kereta ni pun seperti tahu je gaji dah masuk, so dia pun meragam macam manusia lah.

 Yang ni vainz kongsikan check-list yang anda perlu semak untuk servis kereta anda. Ada 26 bahagian untuk fully service kereta kita. Kalau rasa susah, hantar je dekat Inter Moves Workshop, mereka boleh selesaikan semua yang diperlukan, so sambil dia servis kita boleh lepak dekat kedai makan tepi workshop ni.

 Setiap bahagian kereta kita mempunyai jangka hayat yang ditetapkan dalam ISO, jadi jika anda tidak servis mengikut jadual yang ditetapkan, anda mungkin merosakkan bahagian tertentu. Uncle ni memang pakar dalam check dan servis kerana sudah meceburi bidang ini selama 20 tahun! Lagi lah yakin untuk vainz dan kawan hantar dekat sini.

Minyak hitam yang digunakan adalah berkualiti tinggi dan bagus untuk kereta Perodua dan Proton. Hanya RM90 sahaja untuk tukar minyak hitam kereta dan check up kereta. Memang berbaloi sebab kereta memang memerlukan minyak hitam yang berkualiti tinggi untuk terus beroperasi dengan baik.

Bagi kenderaan yang mempunyai masalah brek, usah risau juga kerana Inter Moves Workshop boleh selesaikan masalah anda. Haritu kawan vainz minta check dan servis sekali brek sebab selalu je problem bila tekan brek. Bila bawa dalam kawasan yang traffic jammed seperti di Kuala lumpur, kita kene pastikan keadaan brek dalam keadaan baik supaya dapat mengelak kemalangan.


Bagi orang Klang, Shah Alam, dan kawasan sekitar, usah risau lagi untuk cari Workshop yang jauh dari rumah anda, vainz dah cuba sendiri hantar servis kereta kawan disini. Memang berbaloi dengan harga yang diberikan serta pekerja Inter Moves Workshop ni memang berpengalaman. Yang buat kawan vainz suka kedai ni sebab dapat Diskaun RM20!

Bagi yang nak dapatkan diskaun RM20 servis kenderaan ini, anda boleh 'screenshot' gambar diatas dan tunjukkan kepada owner kedai bermula 9 December sehingga 14 December 2019. Oh kalau tak sempat pergi masa tu, jangan risau, boleh hubungi +6012-233 7033 untuk booking slot servis anda dengan Inter Moves Workshop! 

Inter Moves Workshop

No. 1F, Jalan Sg Rasau, Klang
+6012-233 7033

You May Also Like

0 comments