Telefon Pintar Pertama dalam Malaysia dengan 64MP Snapdragon Quad Camera

by - November 03, 2019

Holla beautiful people 👋,

Dah baca mengenai Telefon Pintar realme XT Bakal Menggegarkan Dunia Fotografi ? Kalau belum, boleh baca disini . Sekarang vainz nak ceritakan mengenai kehebatan kamera telefon realme XT ini secara terperinci.

realme XT adalah tambahan terbaru kepada pelbagai jenis telefon pintar. Ia dilengkapi dengan sensor peringkat utama 64MP yang menawarkan gambar kejelasan ultra, 712 Snapdragon, VOOC 3.0 Caj Flash, FHD + Super AMOLED Display dan cap jari dalam paparan. Salah satu kunci ciri realme XT adalah teknologi kamera quad mereka yang memaparkan 64 MP GW1 Samsung sensor untuk kamera utama, lensa sudut lebar 8MP, kanta makro 2MP dan  kanta potret 2MP.

Vainz akan kongsikan kepada anda semua contoh-contoh gambar yang diambil menggunakan realme XT yang bakal menggegarkan dunia fotografi.

Mod Macro

Dengan sekilas imej di atas, ia membuktikan bahawa kesan makro di realme XT benar-benar luar biasa. Ia menunjukkan kekuatan sebenar kanta makro dengan hanya jarak 4cm dari kanta anda ke arah objek tanpa sebarang gangguan. Kanta makro membolehkan anda lebih dekat dan mengetahui keindahan dunia mikro sekitar dan mengambil gambar dengan lebih teliti dan jelas.

Mod Ultra Wide Angle

realme XT's Ultra 119 ° Ultra Wide dan 1.5x Wider View mahu anda menangkap setiap dan semua yang anda lihat. Kamera ultra sudut lebar mengemas bidang pandangan 119 ° yang terpulang kepada 50% lebih luas dan dengan bantuan enjin DLDC membetulkan penyelewengan tepi memastikan kualiti tembakan anda. Ini adalah pukulan sampel yang memberikan anda pengalaman pukulan sudut lebar yang terbaik dan membolehkan anda menangkap lebih banyak pemandangan.

Mod Potrait

Selain itu, ketersediaan untuk menangkap kualiti foto potret studio yang nyata dengan realme XT dilengkapi dengan HDR pintar. HDR pintar sebenar menunjukkan lebih banyak kemuncak dan kesan bayang membuat foto potret merasa hidup. Jika anda berfikir untuk mengambil gambar orang yang anda sayangi, beralih pada mod potret realm XT dan anda akan menyukainya.

Mod 64MP

Akhir sekali, apa yang membuatkan realme XT menonjol adalah sistem kamera quad 64MP. realme XT adalah dilengkapi dengan Sensor ISOCELL GW1 64MP yang menyokong piksel ultra-tinggi 9216 X 6912 output yang memberikan pengguna fotografi Tahap utama. Ia akan sangat mengagumkan jika digunakan di bawah keadaan pencahayaan yang ideal seperti gambar yang ditunjukkan di atas. Seperti yang anda zum masuk, anda boleh melihat dengan jelas begitu banyak butiran kecil.

Kesimpulannya, di luar bahasa reka bentuk premium dan prestasi lancar, realm XT adalah mengenai sistem kamera 64MP. Anda tidak akan menemui telefon lain yang menawarkan gabungan fotografi terperinci dan keserasian resolusi tinggi dalam segmen ini. Jika awak merancang untuk menembak gambar sebenar, realme XT adalah telefon untuk bertaruh!


realme XT (8 + 128 GB) boleh didapati di Lazada 11.11 pada RM1,399.00 untuk rakyat Malaysia. Bagi apa apa pembelian realme XT pada penjualan Lazada 11.11, realme Malaysia akan memberikan realme PERCUMA beg bernilai RM159. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai realme XT, sila klik link ini 👉 http://bit.ly/rmlazada

You May Also Like

1 comments