BASMI KUMAN LEBIH MUDAH DENGAN PRODUK KLEENSO

by - May 06, 2020

Holla beautiful people 👋



Bagaimana keadaan anda sekarang semasa musim Parademik Covid-19 ini? Adakah anda mematuhi Perintah Kawalan Pergerakkan daripada Kerajaan atau sudah mengikar perintah? Bagi pandangan Vainz, perintah ini adalah untuk kebaikkan kita bersama untuk mengelakkan diri daripada dijangkiti Virus Corona yang baharu ini. Dalam kita mematuhi PKP ini juga, mesti anda perlu keluar rumah untuk membeli barang atau bekerja, jadi bagaimana cara untuk kita mengelakkan diri daripada dijangkiti? Penggunaan 'hand-sanitizer' tidak mencukupi untuk basmi kuman, kita perlu basmi kumah yang melekat pada barang yang sering disentuh seperti tombol pintu, kunci dan telefon bimbit.


Kali ini Vainz nak kongsikan kepada anda produk untuk membasmi kumas dan cara untuk menggunakan produk ini. Kleenso Kills Germs Disinfectant dikeluarkan dengan 2 saiz iaitu 500ml & 4litre yang terbukti membunuh 99.9% kuman dan bakteria. Kleenso Disinfectant adalah air bebas alkohol dan tidak mengandungi fosfor pada formula unik yang membantu melindungi keluarga anda daripada kuman dan bakteria berbahaya. Ini mengandungi surfaktan dengan pH saraf yang mampu membersihkan dan membunuh bakteria. Gunakan untuk membersihkan permukaan sentuhan bukan makanan yang bersentuhan harian.


Cara Untuk Menggunakan Kleenso Disinfectant
Sapukan secara langsung dengan kain, span, dan pel atau trigger sprayer ke permukaan sehingga benar-benar basah dan lap sehingga bersih. Ulangi untuk kawasan yang sangat kotor. Untuk permukaan yang mungkin bersentuhan dengan makanan, bilas air mudah alih diperlukan. Tidak disyorkan untuk digunakan pada vinil lembut, varnis atau aluminium. Untuk permukaan yang dicat, uji kawasan kecil terlebih dahulu. Sekiranya anda ingin mop lantai, anda perlu campurkan 1cup Kleenso Disinfectant dengan 4litre air.

Tempat Jualan Kleenso Disinfectant
Bagi anda yang ingin mencuba dan membeli produk pembasmi kuman dari Kleenso Malaysia, boleh dapatkan di laman web rasmi Kleenso Malaysia, Facebook Page Kleenso Malaysia atau di kedai dan supermarket terpilih seperti:

Latar belakang Kleenso Resources
Kleenso Resources adalah pengeluar dan pengedar jenama Kleenso dan Pesso yang berpusat di Malaysia untuk penyelesaian pembersihan rumah dan penghalau makhluk perosak, produk penjagaan kereta dan barang-barang yang boleh guna eko. Didirikan pada tahun 2003, ia mempunyai portfolio produk dan penyelesaian yang berkembang pesat, ditambah dengan rangkaian pengedaran yang luas. Produk dan penyelesaian Kleenso Resources dipasarkan di seluruh negara dan dieksport ke lebih dari 12 negara.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
KLEENSO RESOURCES SDN BHD
37, Jalan Industri USJ 1/11, Taman Perindustrian USJ 1
47600 Subang Jaya, Selangor Darul Ehsan
03-8023 1668

Laman Web:  http://kleenso.my/


You May Also Like

0 comments