10.10 SALES, COFFEE WEEK DAN "KEMPEN BELI BARANGAN MALAYSIA"

by - October 01, 2020

Hola beautiful people 👋

Anda mesti penggemar shopping online sejak PKP tempoh hari kan? Selalu yang viral apps oren dan biru tu kan? Haaa kali ni Vainz nak kongsikan kepada anda mengenai shopping website MERAH pula! Website yang Vainz nak kongsikan kepada anda kali ini adalah PG MALL [klik sini] yang merupakan platform nombor 1 Malaysia sejak 2017 tau! PG Mall merupakan e-commerce tempatan dan telah dinobatkan sebagai TOP 3 E-COMMERCE SITE oleh Iprice. Sama seperti web shopping lain, PG MALL juga menerima pembayaran melalui e-wallets dan online transfer. Jadi mudah lah kerja anda untuk membeli belah barang keperluan dan kehendak lepas ni!

Inilah masa untuk kita sokong produk tempatan bagi menaikkan lagi industri tempatan sekali gus memudahkan urusan anda untuk membeli belah! Anda boleh dapatkan produk keperluan rumah dengan tawaran harga yang menarik dan menjimatkan duit poket anda. Tidak perlu dah beratur panjang di luar, tinggal tunggu je depan pintu rumah anda sehingga barang sampai. Sekarang dah 2020, semuanya di hujung jari bagi keselamatan kita bersama semasa pandemik ini.

10.10 SALE

Vainz sangat teruja nak masuk bulan Oktober, dan tarikh istimewa iaitu 10.10 ini PG MALL akan mengadakan 10.10 SALE yang memberi diskaun sebanyak 80% kepada anda tau! Banyak dan sangat berbaloi bila anda berbelanja minimum RM30 akan dapat PENGHANTARAN PERCUMA! Bukan tu saja, anda juga boleh dapatkan barang yang promo kaw kaw serendah RM10! Ehhh bukan itu saja lah, jika berbelanja RM10, anda juga berpeluang untuk dapat diskaun 10% (capped at RM20). Yang penting shopping banyak-banyak semasa 10.10 SALE nanti. 

COFFEE WEEK

Bagi peminat kopi, Vainz ada berita menarik dan teruja buat anda dimana PGMALL juga ada berikan kupon bagi penggemar kopi! Berbelanja serendah RM60 (capped at RM25) anda berpeluang untuk dapatkan diskaun RM20 tau! Banyak tu boleh dapat secawan kopi lagi! Guna sahaja coupon code “PGCOFFEE” di website, dan kene cepat sebab coupon ini hanya untuk 5,000 terawal sahaja. Bagi yang nak dapatkan PENGHANTARAN PERCUMA pula, berbelanja minimum RM40 (capped at RM4) dan gunakan coupon code “PGCFFREE” bagi penebusan 1,000 terawal sahaja. Tempoh sah bagi Coffee Week ini adalah 28 September sehingga 5 October 2020 sahaja. Anda boleh tekan link ini [klik sini].

PROUDLY LOCAL

Di samping itu, bagi anda yang belum tahu mengenai Sokong Barangan Malaysia, PG MALL SDN BHD juga mengadakan kempen PROUDLY LOCAL yang bermula dari bulan Julai sehingga Disember 2020. Kempen ini adalah tanda sokongan PG Mall dalam seruan kerajaan bagi memajukan ekonomi negara dengan jualan barangan tempatan semasa pandemik ini. Anda boleh mendapatkan barangan keperluan rumah dan jimat sehingga RM15 dengan menggunakan kupon "KBBM15NEW" serta jimat perhantaran sehingga RM60 dengan masukkan kod "KBBMSHIP6" semasa checkout. Kenapa perlu berbelanja lebih jika anda boleh jimatkan duit anda dengan berbelanja keperluan rumah di e-Commerce PG MALL? Sokonglah barangan tempatan dengan berbelanja lebih disini sambil berjimat dan ingatlah #BarangBaikBarangKita! Jika mahu lihat barang tempatan yang boleh didapati di website ini, anda boleh [klik sini]

Vainz tak sabar nak berbelanja sakan di PG MALL untuk dapatkan diskaun menarik dan barang yang AWESOME! 😎 Jangan lepaskan peluang anda untuk menebus semua diskaun di website e-commerce pertama Malaysia!

➰ ➰ ➰ ➰ ➰ ➰ ➰ ➰ ➰ ➰

PG MALL SDN BHD
Website: https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=605
Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia
Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #ByMalaysiansToMalaysians #BarangBaikBarangKita #PGMall4u #FreeShipping #1010sale #coffeeweek 

You May Also Like

0 comments