YEAR END SALES KEMBALI LAGI! | PG MALL

by - December 24, 2020

 


Hola beautiful people,

Masih tercari-cari website untuk membeli belah barangan rumah ke? Zaman dah maju dan norma baharu di Malaysia ni memang menggalakan setiap lapisan masyarakat untuk duduk rumah, pesan barang atas talian je. Labih selamat, jimat dan menguntungkan.

Vainz memang selalu check website yang boleh bagi keuntungan maksima dalam perbelanjaan – kali ini Vainz nak kongsikan website menarik untuk anda iaitu PG MALL [www.pgmall.my] yang merupakan platform E-commerce No 1 di Malaysia, E-comm ini dilancarkan sejak 2017 dan banyak pilihan kedai/store yang menarik tau, disamping dapat free gift lagi dari store/jenama tertentu. PG MALL ini juga merupakan satu-satunya E-comm tempatan di Malaysia – jadi apa kata kita sokong TEMPATAN! Yang paling menarik di PG MALL menerima semua jenis e-wallet siap ada C-Wallet by PG MALL lagi. Mudah kan?


Pejam celik pejam celik, dah 3 tahun ye PG Mall bertapak di Malaysia ni, yang terbaru adalah PG MALL disenaraikan sebagai top 3 E-commerce site oleh Iprice [https://iprice.my/insights/mapofecommerce/en/]. Tak percaya? Tengok gambar screenshot bawah ni or boleh tekan link tu.


YEAR END SALES DEALS

Ehh japp, bukan tu je Vainz nak cerita dekat anda. Sebenarnya PG MALL pun ada buat YEAR END SALES! Lagi banyak coupon, lagi banyak barang, dan LAGI BANYAK PENJIMATAN! Kempen YEAR END SALES di PG MALL ini bermula dari 1 December sehingga 31 December 2020 nanti – apa kata stock up barang rumah dan keperluan anak ataupun tikecting di PG MALL untuk lebih jimat duit anda.


Antara barang yang turut serta adalah:
-> Barang keperluan rumah
-> Kids and Baby
-> Health & Beauty
-> Automotive & Sports
-> Electronics Appliances
-> Fashion

Nak lagi jimat? Berbelanja dari store tempatan di [https://pgmall.my/proudly-local-campaign] minimum RM50 dan dapat diskaun sebanyak RM20 [KBBM20], jika berbelanja RM100 pula boleh dapat diskaun RM30! [KBBM30] Yang penting guna promo code di bawah untuk tebus diskaun pembelian anda tu ye! Sambil berbelanja kita sokong produk TEMPATAN - #BarangBaikBarangKita


 Antara 5 store tempatan yang wajib anda kunjungi adalah:

è Sarima Official  | https://pgmall.my/sarimaofficial

è Khang Shen Herbs  | https://pgmall.my/Khang-Shen-Herbss

è Trend Valley | https://pgmall.my/TRENDYVALLEY

è Urban Home  | https://pgmall.my/Urban-Home

      Indah Illahi  | https://pgmall.my/Indah-Ilahi-Home-Appliances


PENGHANTARAN PERCUMA!

Bukan itu saja boleh dapat di PG MALL, anda juga berpeluang untuk rebut PENGHANTARAN PERCUMA dengan berbelanja sebanyak RM30 ke atas – eksklusif bagi pembeli yang berbelanja dari 1-31 Disember 2020 sahaja. Buat apa berbelanja lebih bila dapat penjimatan disini! Jangan lepaskan peluang untuk membeli belah sebanyak mungkin dan rebut setiap diskaun dan promo code sempena YEAR END SALES DEALS di PG MALL!

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform #ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #yes #yearendsale2020 #freeshipping

➰ ➰ ➰ ➰ ➰ ➰ ➰ ➰ ➰ ➰ ➰ ➰ ➰

Website: https://pgmall.my/?Source=Blogger&BloggerID=805
Facebook: www.facebook.com/PGMallMalaysia

Instagram: www.instagram.com/pgmall.my/

Telegram: https://t.me/pgmallofficial001


You May Also Like

0 comments