MAJUKAN PERNIAGAAN ANDA DENGAN RM1

by - May 25, 2019

Holla reader 👋

Tengah buat apa tu? Masih bergolek atas katil atau sedang bekerja? Pernah terfikir untuk miliki perniagaan sendiri atau sudah mempunyai perniagaan? Zaman sekarang, kalau nak rasa nikmat kehidupan dan rezeki yang lebih, perlulah berniaga kan, sampai bila nak kerja makan gaji.

Cakap pasal perniagaan, anda semua tahu tak tips mudah untuk naikkan pasaran perniagaan anda dengan hanya RM1? Mula-mula, vainz tak percaya dengan seringgit dapat mengubah dan naikkan business vainz, tapi selepas pergi kelas bersama Najib Asaddok, kini vainz dah ada sedikit ilmu perniagaan.

Kali ini vainz nak kongsikan pada semua mengenai Roket Pemasaran Momentum 2019 yang dibawa khas oleh Najib Asaddok yang merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Momentum Internet Sdn Bhd serta Pakar Pemasaran Online. Kempen RPM ini adalah untuk membantu usahawan lebih memanhami strategi pemasaran produk atau perkhidmatan mereka secara atas talian (online).

Mesti yang mengeluh, kenapa perlu pasarkan produk / perkhidmatan secara online sedangkan anda sudah mempunyai tapak perniagaan, kedai, mahupun regular customer sendiri. Pada mulanya, vainz pun macam tu, tapi kita kene keluar dari zon selesa kita dengan menarik lebih ramai pelanggan dari seluruh tempat. Caranya mudah sekali dimana kita hanya sentiasa aktif dalam perniagaan atas talian (online) kerana 2019 ini masyarakat dari setiap peringkat sudah mempunyai gadget sendiri, mereka akan membaca iklan perniagaan kita di Facebook, mahupun di Google. Oleh hal demikian, pemasaran perniagaan secara online amatlah berguna dan penting untuk setiap usahawan.

Tetapi, perlu tahu cara-cara dan tips yang betul, baru boleh naikkan Pemasaran Perniagaan anda. Nak tahu tips, kita kene menimba ilmu macam pergi sekolah cumanya sekarang dah maju, tidak perlu pergi ke tepat belajar. Kita boleh belajar mengenai ilmu perniagaan melalui atas talian bersama Najib Asaddok je. Bagaimana nak daftar? Baca arahan dibawah. 👇😄

Cara Mudah Naikkan Pasaran Perniagaan Anda dengan RM1
1. Klik http://naktarikpelanggan.com/
2. Daftar maklumat anda bersama 2 orang rakan anda. (Terhad pada 1000 peserta terawal)
3. Hadir ke kelas Pemasaran Perniagaan bersama Najib Asaddok dan bayar RM1 untuk 3 orang yang berdaftar
4. Belajar melalui online bersama Najib Asaddok di Facebook serta video call personal.
5. Praktikkan apa yang diajar.
Sempena Ulang tahun ke-5 Momentum Internet Sdn Bhd, mereka mempunyai misi membantu seramai 50,000 usahawan di Malaysia untuk membina perniagaan dan menaikkan jualan melalui siri kelas Roket Pemasaran Momentum yang ditawarkan dengan nilai seringgit (RM1)

SIAPA NAJIB ASADDOK?

Tuan Najib Asaddok merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Momentum Internet Sdn Bhd serta Pakar Pemasaran Online. Beliau juga merupakan seorang usahawan internet dari 2009 hingga kini. Terdapat beberapa buku motivasi dan pemasaran yang diterbitkan oleh beliau seperti:
📚Roket e-Mel
📚Roket Bisnes
📚Momentum Bisnes
📚Roket Pemasaran Momentum
📚4 Turbo Copywriting
Najib Asaddok juga pernah membantu usahawan melalui siri latihan online di Facebook, Youtube dan siri e-Mel kerana beliau sangat percaya, hidup manusia boleh berubah jika Ilmu, Kesungguhan dan Berserah kepada Allah SWT ada dalam diri mereka.

Jom Kenali
MOMENTUM INTERNET SDN BHD

Momentum Internet Sdn Bhd merupakan syarikat yang ditubuhkan pada Februari 7 2014 yang bertapak di 288, Jalan Lambak, 86000 Kluang Johor. Syarikat ini mempunyai misi dalam membantu usahawan dalam memajukan bisnes mereka dengan latihan dan coaching.
Syarikat ini sangat optimis dalam memastikan lebih ramai usahawan Malaysia dibantu hingga mereka berjaya dengan berkongsi ilmu, teknik dan strategi untuk perniagaan mereka. Demi mencapai hasrat tersebut, Momentum Internet Sdn Bhd sentiasa memastikan sistem dan struktur diperkemaskan supaya lebih sistematik serta membangun sediri bersama teknologi terkini.

Produk Momentum Internet Sdn Bhd:
💹Sistem
💰Latihan
📈Coaching
📊Apps
🙇Customer Management System
📂Penerbitan bahan-bahan pemasaran


____________________________________________________________________________________________________________________


Instagram


Facebook


YouTube




You May Also Like

14 comments

  1. RM1 could be so powerful.. heheheh.. great way to expand business idea... nice one..

    ReplyDelete
  2. Bagus ada perkongsian sebegini kan.
    Kalau ada rezki, ingin jua hadir ke acara ilmu sebegini untuk menambah pengetahuan dalam dunia perniagaan.
    Moga ramai yang akan mendapat manfaatnya.

    ReplyDelete
  3. Hebat betul dia ni. Muda muda dah boleh buat coaching. Mesti did usahawan berjaya juga. Memang bermanfaat untuk bakal usahawan. Tak mahal pun

    ReplyDelete
  4. Semua perkara kena ada guru dan mentor semoga setiap perkara kita lakukan adalah terbaik.

    ReplyDelete
  5. wah nampak menarik..kalau ramai yang dah berjaya memang terbukti cara dia ni bagus..boleh la share denagn orang lain ni

    ReplyDelete
  6. Menarik ni... Bagus untuk. Bakal usahawan. Ilmu sebegini kena cari gali dan paling penting kena praktikkan. Hebat dia ni..!! Di usia muda dah berjaya. Nak berjaya cam dia kena join , tuntut skill kejayaan dia, manalah tahu rezeki kita lak pasni

    ReplyDelete
  7. Menarik dan bagus. Dengan rm1 boleh meru ah segala galanya. Kalau ada peluang join program yang dianjurkan nak juga join sebab bagus tau kita timba ilmu dari orang yang berjaya

    ReplyDelete
  8. Murah betul yuran kelas ni. Sangat berguna untuk majukan bisnes. Kalau ada rezeki, nak jugak join

    ReplyDelete
  9. Belajar cara pemasaran yang betul mmg kena berguru. Apatah lagi kalau kita nak pulangan yg konsisten

    ReplyDelete
  10. Masih muda tapi dah berjiwa usahawan dan telah pun berjaya. Ini contoh orang muda yang rajin berusaha.

    ReplyDelete
  11. That's a very inspiring success story. Hopefully more and more people will be inspired by him.

    ReplyDelete
  12. Inspiring story to be successful in business marketing, methodology, tricks and tips. Happy learning!

    ReplyDelete
  13. Ok seriously this looks a steal deal for all small business starters. RM1 je kut to learn all the neat tricks to catapult yourself in the industry.

    ReplyDelete
  14. Byk juga ilmu niaga dia beri ni.. Usahawan2 yg nk berjaya dlm perniagaan boleh join sini kan.. Salah satu usaha nk beranak pinakkan duit sendiri..

    ReplyDelete